¿Ya tienes una cuenta?Inicia sesión
Ibáñez: el mestre de la historieta
Cartoné, 192 pp
Información adicional
Catalán (España) · Bruguera - Penguin Random House
Sobre esta edición
PVP: 35,90 €
Argumento
Llibre homenatge a l'autor més popular de l'història del còmic nacional: Francisco Ibáñez.
A partir de la pregunta «Per què ens agrada tant Ibáñez?», el periodista i crític cultural Jordi Canyissà s'endinsarà a l'obra del autor seguint tres grans eixos: el dibuix, l'humor i les històries. Comicitat, perspectiva ‘Ibañesca’, traç, expressivitat gràfica, guions hilarants... Tot a través d'una excel·lent mostra de vinyetes ide dibuixos originals de Mortadell·lo i Filemóm, 13, rue del Percebe, El botones Sacarino, Pepe Gotera y Otilio, Rompetechosi més, trets de la inacabable imaginació d'Ibáñez. Un llibre que es farà imprescindible des de la primera edició.
- Edició de luxe: amb material inèdit i pàgines reproduïdes directament dels originals de Rompetechos, Mortadel·lo i Filemó (algunes mítiques com El sulfato atómico, altres emblemàtiques com Barcelona 92) o 13 Rúe del Percebe, entre d'altres.
- Una cuidada sel·lecció de vinyetes i elements gràfics d'Ibáñez: detalls, lettering, expressions, composicions, guions, guardes, pàgines a llapis, tinta i color. 192 pàgines a tot color, amb textos explicatius i maqueta premium.
- Amb un capítol especial d'homenatge per part de veus del mon de la cultura i de la comunicació i autors de còmic nacional que dialoguen amb l'obra d'Ibáñez ambuna pàgina inèdita feta per cada un d'ells. 40 col·lboracions que homenatgen amb paraules i vinyetes a Francisco Ibáñez.
Ver más
Fecha de publicación
21 de septiembre de 2023
Isbn / Código de barras
Otras ediciones
Este cómic está en estas listas
Lo que opinan los lectores
No hay opiniones
El contenido de esta página se encuentra bajo licencia Creative Commons 4.0 Compartir igual, salvo las imágenes de cómics que son propiedad de sus respectivos autores y editores. Renunciamos al derecho de atribución. Más info.

