¿Ya tienes una cuenta?Inicia sesión
Información adicional
Inglés (Estados Unidos) · DC Comics
Argumento
THE MYSTERIES SURROUNDING TRINITY'S ORIGINS ARE REVEALED!
The tide of war against the menacing Sovereign shifts dramatically when Diana, faced with overwhelming challenges, realizes that the battle ahead is far too colossal for one hero alone. As a new mother navigating her dual life, she convenes a host of formidable allies in an unparalleled quest for justice. Enter Detective Chimp, the greatest detective in the DC Universe! With his keen insights and quirky charm, can he help unravel the villain's secrets? Alongside him stand Wonder Woman's most fearless warriors: the Wondergirls who have trained under her watchful eye, each bringing their unique strengths and skills to the fight. Will these champions rise to the occasion and win this ultimate battle?
Collects WONDER WOMAN issues #14-19.
Ver más
Fecha de publicación
20 de mayo de 2025
Isbn / Código de barras
Este cómic está en estas listas
Lo que opinan los lectores
4,6
4.6 7
spider_cat ha valorado524/06/2025
![]()
➡️ Un volum definitori, que comença amb tota la carn a la graella i va mostrant a cada capítol com totes les peces van caient i com el final no és més que un nou principi. 🚨SPOILERS La mort de Trevor, les Wonder Girls destruint els calés del Sobirà, en Chimp assetjant-lo i el Clark desvetllant-lo, les Wonder Girls atacant el refugi que li queda, Diana assaltant la Casa Blanca, enfrontament final amb la daga Rage. Descobrim la Wonder War del futur i el paper de la Lyssa, la filla de l’Emelie. 🔎 Es tracta del súmmum de l’etapa, el millor tom dels vinguts i dels que vindran. Comença ben alt, amb la mort de Trevor, en una entrega que va endavant i endarrere amb una conversa màgica i arrels mitològiques. I a partir d’aquí, tot de dol i venjança, amb l’origen de Trinity i la caiguda del Sobirà, amb moltes respostes però amb molts dubtes. Una tom que paga la pena llegir una i mil vegades. 👍 El primer capítol, tot un clàssic modern. 👎 Com de “fàcil” cau el Sobirà després de tot.
jquer17 ha valorado509/05/2026
![]()
arishem ha valorado527/09/2025
![]()
hunter628 ha valorado407/09/2025
![]()
vigilantelogan ha valorado410/06/2025
![]()
juliorgu ha valorado401/06/2025
![]()
El contenido de esta página se encuentra bajo licencia Creative Commons 4.0 Compartir igual, salvo las imágenes de cómics que son propiedad de sus respectivos autores y editores. Renunciamos al derecho de atribución. Más info.

dancebear ha valorado513/07/2025
De lo mejor de DC actualmente. Tom King ya sabemos como funciona: lentísimo y mucho flashback y flasforward. Leyéndose como grapa mensual debe ser aburrido de morirse, pero en tomo la verdad es que es fantástico.