¿Ya tienes una cuenta?Inicia sesión
El Gran Buit
Cartoné 204 pp
Información adicional
Catalán (España) · Editorial Finestres
Sobre esta edición
23x30 cm, Color 26€
Argumento
Manel Naher és una noia que treballa en una petita llibreria. No obstant, existeix una altra Manel Naher, una famosa cantant que posa en perill la vida de la nostra protagonista. El món distòpic que escenifica aquest còmic premia l’anomenada Presència de les persones, de manera que si ningú pensa en tu, desapareixes.
Aquesta disputa per existir porta la Manel Naher a lluitar per la seva supervivència en una carrera de fons trepidant que té lloc en una ciutat de gratacels immensos i farcida de noms que volen ser recordats. El Gran Buit és una reflexió punyent sobre la visibilitat a les xarxes socials i el culte a l’ego. Un còmic que apunta amb precisió geomètrica als perills de la dissolució de l’individu en la massa.
Gran Premi del Públic del Festival Internacional de la BD d'Angoulême 2022.
Traducció de Marta Marfany.
Ver más
Fecha de publicación
8 de febrero de 2023
Isbn / Código de barras
Otras ediciones
Este cómic está en estas listas
Lo que opinan los lectores
3,8
3.8 13
pinatell ha valorado113/10/2023
![]()
No m'ha agradat gens. Avorrit i repetitiu. Una crítica a l'egolatria virtual -només existeix a les grans ciutats???- que qualsevol bon caricaturista en resol en una vinyeta o en una tira. Allargat fins a l'ensopiment. Molt bones crítiques i premi del públic d'Angoulême -no és pas poca cosa- però no hi trobo les virtuts que exalten. El disseny, més que el dibuix, original i personal. Però com que el guió és insuls no m'ha transmès gaire res.
paumc ha valorado530/04/2023
![]()
Quina sorpresa! Malgrat els premis i la bona publicitat, vaig començar l’obra amb poques expectatives. Tenia la sensació que no em convenceria el seu estil. Greu error! És aclaparador gràficament i, alhora, un còmic molt reflexiu. N’acabes la lectura qüestionant la societat que vivim avui dia. Pam! L’estil de Murawiec, tan plàstic, tan maleable i tan expressiu, és ideal per a explicar aquest relat contra el culte a l’ego. Sens dubte, caldria recomanar-lo als instituts.
manateeno ha valorado505/04/2023
![]()
Molt bon cómic de ciencia ficció amb temes bastant actuals. Sobre tot destaca el seu dibuix que és xulíssim, super dinàmic i expressiu. Els ambients urbans també una passada.
flopezan ha valorado504/04/2023
![]()
M'encanta l'estil que té, brutal, molt fresc i super dinàmic. Bon guió, pensava que aniria per un altre banda i m'ha sorprès
yeyi ha valorado304/12/2023
![]()
jesushur ha valorado322/10/2023
![]()
retamerovaz ha valorado427/06/2023
![]()
belanche54 ha valorado520/05/2023
![]()
rafelsan ha valorado314/04/2023
![]()
jfebrer ha valorado407/04/2023
![]()
villy404 ha valorado411/03/2023
![]()
isidr0 ha valorado510/03/2023
![]()
El contenido de esta página se encuentra bajo licencia Creative Commons 4.0 Compartir igual, salvo las imágenes de cómics que son propiedad de sus respectivos autores y editores. Renunciamos al derecho de atribución. Más info.



niko41 ha valorado230/12/2025
Gran premio del público en el Festival internacional de Angouleme de 2022. Lo comentamos en clase por el tema de los planos y las perspectivas. Se denotan conocimientos técnicos pero la figura humana y los fondos los dibujar como con desgana (que quizás es el efecto que busca, pero a mi no me gusta). No me gusta hablar sin conocimiento así que me forcé a leerlo. El guión es lento y, para mí, carente de interés. La acción se hace interminable con innumerables viñetas que no aportan a la dinámica de la narración. No me explico el premio.