¿Ya tienes una cuenta?Inicia sesión
Información adicional
Inglés (Estados Unidos) · DC Comics
Argumento
AN ESCAPE FROM THE MAZE?!
Be careful what you wish for, Diana, as you just might get it. With a surprising but not unwelcome ally, Diana makes her final moves inside the maze. But even in winning the day, there will be devastating losses to bear.
Ver más
Fecha de publicación
24 de septiembre de 2025
Isbn / Código de barras
Este cómic está en estas listas
Lo que opinan los lectores
4,4
4.4 23
dancebear ha valorado321/11/2025
![]()
Este arco ya era un poco bluff y cada mes ha ido a peor. Este final me ha dejado muy indiferente.
spider_cat ha valorado404/11/2025
![]()
➡️ Una entrega final de saga en les darreres pàgines ens deixa amb la boca oberta i ensenyant-nos el que se’ns ve, amb unes ganes boges de tenir la següent entrega. 🚨SPOILERS La batalla entre Clea i Diana pren un gir inesperat quan la darrera obre camí per tal que Clea i els homes peix tornin a casa. Tothom al laberint torna al món, i Io desapareix tal i com hi posa peu, apareixent a Themiscyra. 🔎 Acaba la saga del laberint. Ens ha donat bones entregues, algunes magistrals, altres més regulars. S’amplia la mitologia, però sobretot ha estat el tram final d’aquesta entrega la que més empeny l’argument: Cale desperta a Zatanna, i Themiscyra segueix en peu i enyorant Diana. Quin final! Es perdona que les primeres pàgines, com amb el Tetracida, deixen bastant fred amb acció sense més. Sherman, magistral com sempre amb composicions magnífiques. 👍 Les portes que obre al final: Themiscyra i Zatanna. 👎 Que Clea ni ningú s’hagin preocupat abans per la sortida.
varratia ha valorado427/04/2026
![]()
mekasidnipuatier ha valorado414/04/2026
![]()
titoloki ha valorado501/04/2026
![]()
josewis ha valorado416/03/2026
![]()
jorge1981 ha valorado418/02/2026
![]()
filoptetes ha valorado516/02/2026
![]()
maestro ha valorado405/02/2026
![]()
cornelius ha valorado520/01/2026
![]()
lepapafrite ha valorado412/01/2026
![]()
brandonantequera ha valorado403/01/2026
![]()
albacrepusculo ha valorado431/12/2025
![]()
enoch ha valorado426/12/2025
![]()
xlantern ha valorado511/12/2025
![]()
linjuuichi ha valorado504/11/2025
![]()
carlossan ha valorado526/10/2025
![]()
nami818 ha valorado426/10/2025
![]()
thurien ha valorado518/10/2025
![]()
Mostrar más opiniones...
El contenido de esta página se encuentra bajo licencia Creative Commons 4.0 Compartir igual, salvo las imágenes de cómics que son propiedad de sus respectivos autores y editores. Renunciamos al derecho de atribución. Más info.

mich_sums ha valorado507/04/2026
Lo he disfrutado bastante y me ha gustado mucho “la post-créditos”. Lo que pasa es que me llama la atención que tanto en Batman como en Wonder Woman la galería de villanos sea literalmente un notas random que ya los ha creado a todos y está esperando el momento de irlos soltando de uno en uno.